środa, 22 kwietnia 2015

30. BEŻOWO / nowości

Hej! Dziś Ci pokażę moje nowe buciki i torebkę :D Powoli stawiam kroczki w stronę eleganckich ootd ;-) Blogując sporo się zmienia w mojej szafie ....

Pogoda niby wiosenna ale chłodna... W dzień ciepło a wieczorem już zimno... Dziś miały być przeloty ale nic nie było i jutro też oby mi pogoda dopisała... Jutro ważny dzień dla mnie... Jadę mierzyć swoją suknie ślubną!

Wracając do dzisiejszych zdjęć na sobie mam sukienkę z H&M, bluzka z Butik, buciki ze sklepu Stonoga, torebeczka z Textil market.










13 komentarzy:

  1. fajny zestaw :) ciekawe buciki ;)
    powodzenia w jutrzejszym przymierzaniu sukni :) żeby jakaś Cię oczarowała :D
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładnie Ci w beżach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takiego typu bluzki. i świetna torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torebka ;) Szkoda, że zakryłaś tę sukienkę w taki sposób ;) Chyba lepsze by było coś rozpinane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pokażę tą sukienkę jeszcze w całości :-) bardzo ją lubię i często noszę :-)

      Usuń
  5. Fajny zestaw, ale to torebka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jak ładnie wszystko dopasowane :) śliczna stylizacja :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)