wtorek, 7 lutego 2017

187. MOJE MA艁E DIY 馃挄

Hej! Nawet nie wiecie jak za mn膮 chodzi艂a zmiana w pokoju... wi臋cej bia艂ego :) zakocha艂am si臋 w bia艂ych meblach, wn臋trzach 馃挄 馃挒 ale wiecie... tak hop-siup wyrzuci膰 jedn膮 biblioteczk臋 w bardzo dobrym stanie i zaraz kupi膰 kolejn膮 mniejsz膮 bo takich jak ta stara nie by艂o, nie jest takie proste. Szkoda mi pieni臋dzy by艂o - napisz臋 wprost :D Wtedy zapali艂a mi si臋 偶ar贸wka na g艂ow膮- zr贸b co艣 sama! kup oklein臋 meblow膮 i pog艂贸wkuj! :D I tak si臋 oto sta艂o :) szybko wesz艂am na allegro.pl , wpisa艂am okleina meblowa , znalaz艂am konkretn膮 matow膮 bia艂膮 i zam贸wi艂am 馃憤




Potrzebne mi by艂y:
* no偶yczki du偶e i ostre
* linijka i mazak
* okleina
* 艣ciereczka do dociskania by nie powsta艂y g贸rki z powietrzem , palcami tak okleiny czy innej tapety nie doci艣niemy!
* du偶o cierpliwo艣ci 馃槈


TAK WYGL膭DA艁A MOJA BIBLIOTECZKA. Stoi obok br膮zowego rega艂u, kt贸ry ma kolor taki jaki chc臋 i pr臋dko go nie zmieni臋 i obok bia艂ej toaletki. Chcia艂am te 3 meble jako艣 fajnie po艂膮czy膰 bo toaletka gin臋艂a na tym tle...



CZAS NA PLANY I DZIA艁ANIE: Ju偶 widzia艂am jak ma wygl膮da膰 biblioteczka. Ciekawi?? 馃槈 Zacz臋艂am od oklejenia drzwiczek.




Nast臋pnie wyci臋艂am oklein臋 na doln膮 listw臋 i  dwa brzegi od bocznych p贸艂ek :)



TERAZ  POR脫WNANIE I EFEKT KO艃COWY, Z KT脫REGO JESTEM BARDZO ZADOWOLONA :)




JESZCZE MUSZ臉 ZAM脫WI膯 BIA艁E OS艁ONKI NA KABLE OD TELEWIZORA I K膭CIK B臉DZIE IDEALNY! :)

oklein臋 kupi艂am tu klik - 艣wietnie przylega, bez problemu j膮 nakleja艂am :) z ty艂u na odwrocie na papierze namalowane s膮 kwadraty z wymiarami, bardzo pomocne by wyci膮膰 r贸wny kawa艂ek :) Ten post nie jest sponsorowany - po prostu jestem bardzo zadowolona z tej okleiny :) i z efektu mojej pracy :) A Wam jak si臋 podoba ? We藕cie pod uwag臋, 偶e to m贸j pierwszy projekt :)




53 komentarze:

  1. Ma艂a przemiana a jak du偶o zmieni艂a ;)
    Bardzo fajny pomys艂 ;)
    http://lifebyshatris.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja r贸wnie偶 bardzo lubi臋 biel we wn臋trzach :)
    Chyba dobra zmiana :) !

    Diamentowe my艣li - M脫J BLOG KLIK
    Zapraszam na najnowszy walentynkowy post. Mam nadziej臋, 偶e Ci si臋 spodoba i zostaniesz ze mn膮 na d艂u偶ej :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fajny pomys艂. Ca艂kiem nie藕le to wygl膮da.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super:) niby niewiele ale jaki efekt:)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo fajny pomys艂, z bia艂ymi drzwiczkami pasuje do ca艂o艣ci znacznie lepiej. Masz racj臋 szkoda wyrzuca膰 tylko po to, by kupi膰 co艣 nowego, jestem jak najbardziej za w艂asnor臋cznym tworzeniem! Ja te偶 kiedy艣 okleja艂am r贸偶ne szafki, aby pasowa艂y mi do wn臋trza. Gratulacje!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Mnie skrad艂a serce toaletka <3 pi臋kna :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. No no, ca艂kiem inaczej wygl膮da k膮cik :) Szkoda, 偶e ja nie mam cierpliwo艣ci do takich diy...
    XYZQUI

    OdpowiedzUsu艅
  8. najlepsze s膮 takie zmiany DIY. :) Uzyska艂a艣 艣wietny efekt. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. ja bym j膮 oklei艂a ca艂膮 :) moja mama tak robi艂a mi z biurkiem i szaf膮 na 1,5 艣ciany i efekt o niebo lepszy! polecam. bia艂e meble to jest to.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. m贸j Tomek te偶 zapyta艂 dlaczego nie oklei艂am ca艂ej :) jak na pierwsze DIY my艣l臋, 偶e tyle wystarczy :D

      Usu艅
  10. Fajnie to wygl膮da, mebel jest od艣wie偶ony i l偶ejszy si臋 wydaje :D

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wysz艂o 艣wietnie :) Na insta my艣la艂am, 偶e j膮 malowa艂a艣 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. 艂a艂! brawo za kreatywno艣膰 Kochana :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. 艢wietny blog! Oby tak dalej :)
    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  14. Super wygl膮da teraz znacznie lepiej ! ;)) Bardzo mi si臋 podoba ;)

    M贸j blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsu艅
  15. Fajnie, ale posz艂abym o krok dalej i zmieni艂a uchwyt na drzwiczkach, aby by艂 podobny do tego na toaletce. A nie my艣la艂a艣, aby ca艂a oklei膰, p贸艂ki i ty艂 te偶. Bardzo dobre s膮 te偶 farby akrylowe p贸艂mat z Dekorala, do drewna i metalu. Wodne, kt贸re twardniej膮 dopiero po wyschni臋ciu. Ja ju偶 wiele mebli przerobi艂am.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwsze DIY my艣l臋, 偶e tyle wystarczy ale m贸j Tomek te偶 zapyta艂 dlaczego nie oklei艂am ca艂ej :D hm... no i teraz mam ochot臋 na jeszcze wi臋ksz膮 zmian臋 :D a co do uchwytu takiego jak w toaletce to 艣wietny pomys艂! dzi臋ki :D

      Usu艅
  16. Niby taki drobiazg, a zmiana na plus olbrzymia :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Bardzo podobaja mi si臋 bia艂e wn臋trza! Super zmiana!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  18. Super ! Estera Ci to wysz艂o ! Zdolniaszka !

    OdpowiedzUsu艅
  19. Lepiej pasuje teraz do toaletki ;) Lubie bia艂e meble i takie mam :D

    OdpowiedzUsu艅
  20. efekt ko艅cowy jest super :) bardzo podobaj膮 mi si臋 tak zmienione meble ;) 艣wietnie! :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Bardzo ciekawe rozwi膮zanie. :)
    Z mi艂膮 ch臋ci膮 obserwuj臋 i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  22. Dzi臋ki Tobie,znalaz艂am wiele inspiracji. W wolnym czasie zapraszam na m贸j blog. Dopiero zaczynam i szukam czytelnik贸w. www.noocommentblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  23. No i fajnie! Chocia偶 ja wola艂abym pomalowa膰!
    Toaletka jest przepi臋kna <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsu艅
  24. Pomys艂owa jeste艣 ;) I to bardzo ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsu艅
  25. Bardzo udana metamorfoza efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturaln膮 krytyk膮!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomo艣膰 prywatn膮 - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dzi臋kuj臋 za wizyt臋, zosta艅 na d艂u偶ej :-)